Den lokale avis i Favrskov Kommune, hvor edgemo's hovedlokation ligger, har interviewet Johannes og Kristine Bach fra Juhl Bach Holding. Johannes er vores bestyrelsesformand og desuden investor i flere virksomheder, blandt andre DCC, eGiss og PanzerGlass.

Artiklen handler om vores nye hus i Hinnerup, som Juhl Bach Holding byggede for at få plads til væksten i holdingselskabets virksomheder. "Det var især edgemo, der var ved at vokse ud af rammerne. De er nu rykket med holdingselskabet ind i nybyggeriet i Søften" udtaler Kristine i artiklen.

Læs mere om edgemo's nye hus i Hinnerup

Interviewet af Johannes og Kristine afslører også, at der er planer om mere. Holdingselskabet har nemlig købt et stort jordstykke på Delta 8 med plads til at opføre yderligere 10.000 kvadratmeter, når der bliver behov for det. "Det har været vigtigt for os at sikre, at de fysiske omgivelser ikke begrænsede væksten i vores virksomheder, for det ville jo betyde, at vi skulle flytte herfra" siger Johannes Bach i interviewet.

Johannes Bach

Stifter af Juhl Bach Holding

Kristine Bach

Direktør i Juhl Bach Holding

Og vi forstår Johannes. Grunden ligger nemlig ret fantastisk - lige op ad E45-motorvejens afkørsel mod Aarhus Nord og Grenå - og med en formidabel udsigt qua det højdedrag, grunden er en del af.

Hvis edgemo havde boet i 8000C, havde de cirka 70% af edgemo-folket, som kommer hertil via motorvejen, skulle bruge mindst en halv time mere i bilen.

Det med den gode placering og ikke mindst de attraktive kantineforhold med Meyers Kantiner er ikke uvæsentligt, når man skal holde på og tiltrække gode medarbejdere.

"I it-verdenen er der også kamp om de dygtige medarbejdere. Der er ikke mange ledige medarbejdere at finde, så vi kvitterer med supergode forhold. Vi oplever heldigvis også, at folk bliver hos os. Vi har en lav medarbejderomsætning" slutter Johannes Bach.

Læs hele artiklen her