ITWatch var hurtigt ude, efter at vi udmeldte åbningen af vores nye Asien-hub i Singapore. Vi takker for opmærksomheden og giver dig her et link til artiklen samt til vores egen nyhed om åbningen.

Vores moderselskab, Danoffice IT, er en global virksomhed og har været det fra start. Og for os alle gælder det, at nærhed er nøglen til at lykkes. Derfor har vi nu åbnet en ny Asia Pacific-afdeling i Singapore. Afdelingen skal med egen logistik og distribution servicere alle kunder derude. Det bliver et stort løft på service level og et stort skridt mod en mere bæredygtig måde at handle globalt på som it-virksomhed.

Vores kollega, Mathias Jalking, var før en del af vores afdeling i Schweiz, men han er nu rejst østover for at tage en stor og spændende udfordring op med at udvikle Danoffice-familiens forretning derude.

Læs hele artiklen lige her - husk abonnement til ITWatch

Læs vores nyhed om åbningen - kræver ikke abonnement