Hos edgemo prioriterer vi den personlige ledelse. Vi lever af gode medarbejdere, der tør og kan, og derfra får de lov til at styre deres egen hverdag. "Man kan ikke sige det samme til 50 ansatte, for der er 50 forskellige måder at arbejde og blive motiveret på" siger edgemo's adm. direktør Lars Andersen til JP Finans den 19. maj 2015.

Interviewet drejer sig om en afgørende del af edgemos værdigrundlag: Viljen til at forskelsbehandle for at give alle kunder den bedst mulige service, og alle kolleger de bedste forhold til at yde deres bedste. Og om hvordan den tilgang giver økonomisk gevinst.

Lars er sammen med Morten G. Arknæs og Kenneth Knude Jensen stifter af edgemo.

"Det er ønsket om at skille sig ud i en branche, hvor man kun tænker på sig selv eller får næseblod af stress, har taget en chance for at skabe en anderledes kultur. Ingen skal holdes i snor. Kreativ frihed. Ansvaret er hos den enkelte. Vi lever af gode medarbejdere, der tør og kan, og derfor får de lov til at styre deres egen hverdag"