På blot fem måneder er det lykkedes it-løsningshuset edgemo a/s at opnå stor succes. Faktisk er succesen så stor, at virksomheden nu huser mere end tyve medarbejdere på kontoret i Hinnerup. Og flere ansættelser venter lige rundt om hjørnet.

edgemo’s grundtanke om at fokusere sin forretning, satse 100 % på markedets dygtigste medarbejdere og bygge en stærk og serviceorienteret kultur, ser ud til at have båret frugt. Kunder og ordrer strømmer til virksomheden. Det øger arbejdstrykket og dermed også behovet for flere kompetente medarbejdere. Det ser således ud til, at den offensive vækststrategi, som de tre frontmænd Lars Andersen, Morten Arknæs og Kenneth Knude Jensen har lagt, lykkes til fulde.

”Vi har en fokuseret strategi, som vi er tro over for, og jeg tror, at det er forklaringen på, at det går os så godt” siger CEO Lars Andersen og fortsætter ”vi er dedikerede til at levere høj kvalitet og service, og så er vi ikke bange for at stå ved vores meningers mod, og det kan kunderne godt lide.”

Og noget tyder på, at han har ret. For konceptet, strategien og ikke mindst folkene bag har fået virksomheder som Cembrit, Nordisk Hostingcenter og Region Nordjylland til at vælge edgemo som deres nye it-samarbejdspartner.

Da det gerne skulle fortsætte sådan, fokuserer virksomheden til stadighed på at finde de helt rigtige kollegaer. De skal passe ind - ikke kun kompetencemæssigt, men også menneskeligt. De skal turde være en del af noget nyt og anderledes. Og de skal afspejle virksomhedens værdier; ærlighed, ordholdenhed, kompetence og mod. Heldigvis har det indtil nu ikke været et problem at finde personer af den rette støbning.