ITWatch holder skarpt øje med edgemo - kun 4 dage efter at vi offentliggjorde regnskabet for 2017, har de skrevet endnu en fin artikel om edgemo. Denne gang handler det om vores vækst og investeringer i 2017.

For 2017 blev året, hvor vi - for første gang siden starten - ansatte hele 20 nye edgemo people, svarende til en medarbejdervækst på 30%. En del af rekrutteringen var til bemanding af edgemo's nye driftsservices, hvor edgemo helt eller delvist overtager driften af kundens Citrix- og/eller Microsoft-miljø.

ITWatch undlader heller ikke at bemærke, at vi fik flere kunder i butikken i 2017 - faktisk hele 25% flere end året før! Det hænger heldigvis godt sammen med, at vi er blevet flere edgemo-folk, så vi fortsat kan levere det kvalitetsniveau og det nærvær, der er edgemo's kerne.

Så på trods af at vores omsætning i 2017 kun voksede med 1%, og at overskuddet blev 1,3 mio mindre end i 2016, anser vi årets resultat for tilfredsstillende. Og som det ser ud lige nu, giver 2017's investeringer pote i form af en stærkt forbedret omsætning allerede i 2018.

Investeringerne slutter dog ikke med 2017. I 2018 flytter vi i et helt nyt hus på nabogrunden i Hinnerup - noget vi glæder os meget til, da det er blevet trangt med pladsen i Hinnerup. Flere afdelinger barsler med nye systemer, services og ydelser, som forventes lanceret i løbet af 2018. Og det hele kræver endnu flere edgemo people. Lad dette være en opfordring til at tage et kig på vores ledige jobs.

Vi takker ITWatch for en fin artikel.

Læs seneste artikel på ITWatch - vær opmærksom på, at der kræves login

Se regnskabet på CVR.dk