Blækket på årsregnskabet 2021 for vores nye, fælles organisation var knapt tørt, da ITWatch ringede til vores CEO, Lars Baun, til en snak om et begivenhedsrigt år for os alle – men det blev også til en snak om, hvad der venter forude. For det solide regnskab skal i høj grad bruges til at støbe et stærkt fundament.

I snakken med journalist Nikolaj Harding fortæller Lars Baun, hvordan regnskabet skal omsættes, nu hvor Danoffice IT-organisationen med tilføjelsen af edgemo i dag markerer sig som en storspiller i det danske it-landskab. Helt væsentligt er det, at tilføjelsen af edgemo har været et vigtigt led i at tilføre nye, stærke kompetencer især på Modern Workplace, Azure og på it-services. Og samlet set skal det hele bindes sammen i en vækst i organisationen, som fortsat vil pege langt ud over landets rækker: Vores internationale rækkevidde skal fortsat boostes, hvilket blandt andet er sket med vores nye kontor i Singapore – og der er flere aktiviteter i vente.

Som et tværgående element i såvel årsregnskabet, som i vores drift og vækst er et meget skarpt fokus på ESG. Sagt på godt dansk; ordentlighed! Vi taler om ordentlighed inden for miljø, samfund og ledelse. Ansvarlighed har historisk været en grundsten i vores virke, og som en nu større organisation med en større international tilstedeværelse, så stiller det nye krav til os. Krav, som vi arbejder hårdt for at efterleve.

Læs hele artiklen lige her - husk abonnement til ITWatch